You dont have javascript enabled! Please enable it! سازگارکننده مالئیکه پایه PP - ویستا پلیمر پارس

ویستا پلیمر پارس

بازرگانی و تولید محصولات پلیمری

ویستا پلیمر پارس

بازرگانی و تولید محصولات پلیمری

سازگارکننده مالئیکه پایه PP

پلی پروپیلن یکی از پرکاربردترین پلیمرها میباشد که به دلیل مزایای متعددی از جمله قابل دسترس بودن، فرایندپذیری راحت، مقاموت شیمیایی عالی، خواص مکانیکی و فیزیکی مطلوب، قیمت مناسب، قابلیت کاربرد در زمینه های مختلف و.. سهم زیادی را در صنایع پلاستیکی به خود اختصاص داده است. 

در کنار مزایای متعدد، پلی پروپیلن در برخی کاربردها نیاز به اصلاح خواص دارد، از جمله شکننده بودن و مقاومت ضربه پایین آن به ویژه در دماهای منفی و همچنین مقاومت کم آن در برابر خراش میباشد. یکی از موثرترین روش های بهبود خواص پلی پروپیلن استفاده از نانو تکنولوژی میباشد. با به کارگیری نانو ذرات در پلی پروپیلن علاوه بر بهبود خواص مکانیکی و شفافیت، خواص جدیدی از جمله خواص آنتی باکتریال ، مقاومت خراش و … نیز به PP افزوده میشود که کاربردهای آن را گسترش میدهد.

شرکت ویستا پلیمر پارس موفق به ارائه افزودنی های نانو برای بهبود و گسترش خواص پلی پروپیلن شده است به طوریکه خواص محصولات ساخته شده از پلی پروپیلن ارز جمله مقاومت به ضربه و خش پذیزی با استفاده از این افزودنی ها افزایش چشمگیری نشان خواهد داد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از این محصول لطفا با ما در تماس باشید.

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

به این محصول نیاز دارید ؟

از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال کنید

مطالب مرتبط

پیگمنت فلزی
پیگمنت

پیگمنت فلزی

فروش پودر آلومینیوم (آکلیل نقره ای) ۱۹۴۰ ولفانگ آلمان با سایز ۹ میکرون جهت کاربرد بتن سبک، رنگهای پودری،رنگهای مایع، اشیای تزئینی و لوازم آرایشی بهداشتی. فروش پودر آلومینیوم (آکلیل نقره ای) ۱۹۳۰ ولفانگ آلمان با سایز ۲۵ میکرون جهت کاربرد بتن سبک، رنگهای پودری،رنگهای مایع، اشیای تزئینی و لوازم آرایشی بهداشتی. فروش پودر مسی

مواد شیمیایی ساختمان

روغن قالب

روغن قالب ترکیب خاصی است از روغن‌های تصفیه شده معدنی و مواد امولسیفایر ، که به راحتی با آب مخلوط شده امولسیونی پایدار بدست می‌آید که با استفاده از آن قالبهای بتنی آسان‌تر باز و آزاد می‌شوند. مشخصات فنی نوع: مایعرنگ: زرد شفافوزن مخصوص :حدود gr/cm³ ۰/۸۵ PH: درحدود۷ قابلیت مصرف: محلول رقیق شده در

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن