You dont have javascript enabled! Please enable it! رنگ پودری پلی اورتان - ویستا پلیمر پارس

ویستا پلیمر پارس

بازرگانی و تولید محصولات پلیمری

ویستا پلیمر پارس

بازرگانی و تولید محصولات پلیمری

رنگ پودری پلی اورتان

 بر پایه رزین پلی اورتان ساخته شده و بصورت دو جزیی عرضه می شود.

این رنگها با چسبندگی بالا بر روی سطوح مختلف بویژه سطوح فلزی به عنوان پوششهای با ضربه‌پذیری بالا و مقاوم در برابر گچی‌شدن، تابش خورشید، رطوبت و شرایط جوی، و مواد شیمیایی مانند اسید، باز، و روغن‌های صنعتی بکار میروند.

 از جمله ویژگی‌های شاخص این دسته از رنگها مقاومت بالای پوشش حاصل در برابر تابش فرابنفش خورشید میباشد، و استفاده از آن به عنوان پوشش برای سازه‌هایی که در معرض تابش خورشید قرار دارند توصیه میشود.

به عنوان رویه در سیستم های پوششی چند لایه جهت رنگ‌آمیزی ماشین‌آلات صنعتی، قطعات خودرو، سازه های فلزی، سطوح خارجی مخازن، لوله‌های انتقال نفت و گاز، پالایشگاه ها و پتروشیمی، نیروگاه های آبی و ترکیبی و اتمی، سکوها و اسکله‌های نفتی و بندری، ماشین آلات کشاورزی، نرده‌های آهنی، مبلمان شهری و لوازم روشنایی فضای باز، تابلوهای ترافیکی و پروفیل‌های آلومینیومی بکار میرود.

انواع رنگ های پلی اورتان


زیر لایه پلی اورتان

رویه پلی اورتان

رویه آلکید اورتان

بک کوت پلی اورتان

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

به این محصول نیاز دارید ؟

از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال کنید

مطالب مرتبط

رزین

رزین وینیل استر

وینیل استرها محصول واکنش رزین‌ های اپوکسی با اسیدهای غیر اشباع اتیلنی می‌باشند. بجز حالات خاص، معمولا رزین‌ های وینیل استر دارای انتهای غیر اشباع هستند. این انتهای غیر اشباع در رزین میتواند واکنش شبکه ای شدن را انجام دهد و نیز میتواند پلیمریزاسیون زنجیرهای رزین وینیل استر را انجام دهد و یا اینکه به

مواد شیمیایی ساختمان

ترمیم کننده بتن تقویت شده با الیاف

ترمیم کننده بتن تقویت شده یک ملات تعمیری بر پایه سیمان به همراه الیاف و دیگر مواد تقویت کننده، آماده به مصرف، که پس از افزودن مقدار لازم آب، به خمیری تعمیری جهت پوشش دهی مقاوم و آببند مبدل می‌گردد. این محصول بدون انقباض بوده و از نفوذپذیری کم و دوام طولانی برخوردار می‌باشد. مشخصات

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن