You dont have javascript enabled! Please enable it! غلظت دهنده ها - ویستا پلیمر پارس

ویستا پلیمر پارس

بازرگانی و تولید محصولات پلیمری

ویستا پلیمر پارس

بازرگانی و تولید محصولات پلیمری

غلظت دهنده ها

غلظت دهنده های سلولزی نقشی اساسی در کیفیت نهایی ملات ها و چسب های ساختمانی ایفا می کنند. اهمیت مصرف این محصولات از کلیه ی افزودنی های دیگر بیشتر است.نقش این مواد در ملات ها و چسب های ساختمانی هم ارز و در برخی موارد بیش از پلیمرهای ارگانیک ارزیابی می شود.

مهم ترین نقش های غلظت دهنده های سلولزی در ذیل اشاره می گردد:

  • افزایش ویسکوزیته: افزایش قوام و ویسکوزیته باعث کاربری راحت تر و عدم شره ملات به خصوص در سطوح شیب دار و عمودی می گردد.
  • حفظ آب: مهم ترین نقش غلظت دهنده های سلولزی حفظ آب موجود در فرمول است که به گیرش کامل و هیدراته شدن ملات کمک بسیاری می کند. از دست دادن سریع و بیش از اندازه آب باعث هیدراتاسیون ناقص و در نتیجه کاهش استحکام و مقاومت فشاری می گردد.
  • افزایش زمان باز: غلظت دهنده های سلولزی زمان باز (open time) چسب یا ملات را بالا برده و به اپراتور زمان بیشتری جهت اجرا می دهد.
  • چسبناکی در حالت خیس: چسبناکی (لزجت) به خصوص در محصولاتی از قبیل چسب کاشی باعث عدم سرخوردگی کاشی می شود.

HPMC و MHEC دو نوع غلظت دهنده سلولزی متداول در صنعت شیمی ساختمان می باشد. تفاوت های نهایی استفاده از هر کدام از این غلظت دهنده ها جزیی و قابل اغماض است و بسته به نوع فرمولاسیون ممکن است قابل مشاهده باشد.

 

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

به این محصول نیاز دارید ؟

از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال کنید

مطالب مرتبط

رزین

کوپلیمرهای استایرن اکریلیک

این دسته از رزین های امولسیونی (بر پایه آب)، از پلیمریزاسیون مونومرهای استایرن و اکریلات تولید می شوند. رزین های کوپلیمر استایرن اکریلیک مقاومت خوبی در برابر آب دارند و بسته بندی آنها بصورت متداول، بشکه های ۲۰۰ کیلوگرمی است که باید دور از نور مستقیم خورشید و نیز یخبندان نگهداری گردد. حداکثر زمان مصرف رزین

مواد شیمیایی ساختمان

آب گریز کننده

در حفاظت از نماهای مینرال (سیمان و آجری)، چند نکته حایز همیت می باشد: ۱- تنفس نما و پوششی که این امکان را از نما نگیرد ۲- خواص آبگریزی جهت جذب کمتر آب و رطوبت در پوشش و محافظت از نما در برابر رطوبت ۳- خواص ضد شوره جهت محافظت از نما و جلوگیری از

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن