You dont have javascript enabled! Please enable it! عمل آورنده بتن (كيورينگ) - ویستا پلیمر پارس

ویستا پلیمر پارس

بازرگانی و تولید محصولات پلیمری

ویستا پلیمر پارس

بازرگانی و تولید محصولات پلیمری

عمل آورنده بتن (کیورینگ)

برای دستیابی به بتنی با مقاومت بالا وکیفیتی مطلوب می‌بایست پس از پایان عملیات بتن ریزی محیط مناسبی جهت رسیدن به حداکثر مقاومت ممکن برای آن فراهم نمود.هنگام بتن ریزی در هوای گرم مسائل خاصی مطرح می‌گردد که عمدتاً ناشی از تبخیر سریع آب بتن می‌باشد. تبخیر سریع و شدید آب باعث کاهش کارائی و مقاومت بتن، جمع شدگی و ایجاد ترکهای سطحی در آن می‌گردد.عمل آوردن یا کیورینگ به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که برای تکمیل و انجام کامل هیدراتاسیون سیمان به منظور رسیدن به مقاومت مورد نظر بتن اجرا می‌شود.متداول‌ترین روشی که اینک در تمام دنیا استفاده میگردد، پوشاندن سطح بتن با یک لایه نازک جهت جلوگیری از تبخیر آب بتن است که اگر از نوع مناسبی استفاده شود، ضمن داشتن خواص یک عمل آوری خوب ،اثر سوئی نیز برروی بتن نخواهد داشت و پس از یک ماه بتدریج بر اثر عوامل جوی از بین خواهد رفت. .این محصول برپایه سیلیکون و چند نمونه رزین ساخته شده و عملکرد آن منطبق با استانداردASTM C309-81 می‌باشد.

مشخصات فنی

حالت فیزیکی: مایع

رنگ: قهوه ای

قابلیت انحلال: در آب

وزن مخصوص: gr/cm³ ۱/۱

PH: در حدود۷

موارد مصرف

این ماده را می‌توان در تمام بتن ریزیهای وسیع همچون کانالهای آب، محوطه و کف سالنها به کار برد.استفاده از آن در محلهایی که بتن در معرض تابش آفتاب یا باد قرار دارد که باعث تبخیر سریع آب بتن میگردد بخصوص در مناطق جنوبی و گرمسیر کشور توصیه میگردد.

روش مصرف

کیورینگ را با برس یاپیستوله برروی سطح بتن(۱۰الی۳۰دقیقه پس ازپرداخت سطح بتن تازه)بکشید.درصورتیکه سطح کاملا”پوشانده نشد پس از نیم ساعت لکه گیری نمائید.

میزان مصرف

هرکیلوگرم کیورینگ۵ الی ۶ متر مربع سطح بتن را پوشش می‌دهد.

مزایا

• آماده به مصرف بوده و آسان اجرا می‌شود.

• بالابردن سختی و بدون غبار بودن سطح

• در مقایسه با روشهای قدیمی استفاده از کیورینک باعث صرفه جوئی در هزبنه‌ها و نیروی انسانی می‌شود.با استفاده ار کیورینگ دیگر نیازی به آب دادن بتن وجود ندارد.

• نیازی به حفاظت بتن با گونی، نایلون و… نمی‌باشد.دوام و مقاومت بتن را افزایش داده و ار خشک شدن و ترک خوردن آن جلوگیری می‌کند.

نکات زیست محیطی

مقادیر اضافی را در آب و یا خاک نریزید.

نکات مهم

اگر از قالب برای بتن ریزی استفاده شده است محصول را بعد از باز کردن قالبها بر روی سطح اجرا کنید.

جهت جدا شدن آسان‌تر لایه کیورینگ از روی سطوح عمودی و نما، می‌بایست سطح مورد نظر را قبل از پاشیدن با آب مرطوب نمائید.

نکات ایمنی

درهنگام کار با نوع پایه حلالی این محصول بایستی نکات ایمنی بدقت رعایت شود. بدین ترتیب که تهویه کامل در محیط وجود داشته باشد. از حرارت زیاد و شعله پرهیز گردد و درصورت تماس با پوست و یا مخاطهای تنفسی لازم است فورا با آب سرد شسته شود و بلافاصله به پزشک مراجعه نمائید.

شرایط و مدت نگهداری

دربسته بندی اولیه ودربسته به دور ازسرما وگرما به مدت ۱۲ ماه.

بسته بندی

گالن ۲۰ و بشکه ۲۲۰ لیتری.

تائیدیه کیفیت

تمام محصولاتی که توسط این شرکت تولید و عرضه می‌گردند مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می‌باشند.

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

به این محصول نیاز دارید ؟

از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال کنید

مطالب مرتبط

مواد شیمیایی ساختمان

ترمیم کننده بتن تقویت شده با الیاف

ترمیم کننده بتن تقویت شده یک ملات تعمیری بر پایه سیمان به همراه الیاف و دیگر مواد تقویت کننده، آماده به مصرف، که پس از افزودن مقدار لازم آب، به خمیری تعمیری جهت پوشش دهی مقاوم و آببند مبدل می‌گردد. این محصول بدون انقباض بوده و از نفوذپذیری کم و دوام طولانی برخوردار می‌باشد. مشخصات

رنگ

رنگ های صنعتی کوره ای

این گروه در کوره های با محدوده دمایی متفاوت سخت شده و دارای سختی و چسبندگی بسیار بالا به سطح، قدرت حفظ براقیت و ثبات رنگ ایده آل، مقاومت رطوبتی مناسب و مقاومت در مقابل شوینده ها بوده و در صنایع مختلف از جمله لوازم خانگی، صنایع خودرو، رادیاتور، پوشش قوطیها و … مورد مصرف

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن