You dont have javascript enabled! Please enable it! مستربچ افزودنی تجزیه پذیر (resolvable) - ویستا پلیمر پارس

ویستا پلیمر پارس

بازرگانی و تولید محصولات پلیمری

ویستا پلیمر پارس

بازرگانی و تولید محصولات پلیمری

مستربچ افزودنی تجزیه پذیر
(resolvable)

مستربچ های افزودنی تجزیه پذیر بر پایه پلیمردلخواه (pp،pe،ps،pet) برای مصارف فیلم بسته بندی، ظروف خوراکی، بطری های نوشیدنی لیوان ، قاشق چنگال و نی به کار می رود با داشتن عوامل تجزیه کننده و کاتالیست های خاص و دوستدار محیط زیست عملکرد بسیار خوبی در حفظ محیط زیست دارد و نهایتا محصول تبدیل به h2o و co2 و زیست توده می گردد . این محصول بی رنگ بوده و تغییری در شکل ظاهر ایجاد نخواهد کرد .

امروزه حفظ محیط زیست با توجه با افزایش آلاینده ها و پیشرفت انسان در حوزه سلامت وبهداشت از اهمیت بیشتری برخوردار است. حس همنوع دوستی و همچنین به خطر افتادن نسل آینده ما را موظف به حفظ محیط زیست و استفاده از محصولاتی با تخریب کمتر محیط پیرامون می کند .

مستربچ تخریب پذیر یک محصول مهندسی و مقرون به صرفه است که باعث افزایش سرعت تخریب پلاستیک ها در طبیعت می شود و می توان بسته به درصد مصرف این محصول عمر پلاستیک های رها شده در طبیعت را از چند ماه تا چند سال تنظیم کرد .

مزایای استفاده از مستربچ  افزودنی زیست تخریب پذیر


  • تخریب پلاستیک رها شده در طبیعت در چند مرحله
  •  هیچ گونه گاز مضرری تولید نخواهد کرد.
  •  قابلیت بازیافت مواد حفظ می شود.
  •  هیچ گونه تغیر فیزیکی مثل کاهش شفافیت و کاهش استحکام و همجنین بوی نا مطبوع ایجاد نمی کند.

​​​​​​​

 

کاربرد استفاده ازمستربچ افزودنی زیست تخریب پذیر


  • عمدتا در محصولات یکبار مصرف نظیر کیسه های خرید به کار می رود

 

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

به این محصول نیاز دارید ؟

از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال کنید

مطالب مرتبط

چسب

چسب چوب

چسب چوب یکی از مواد مورد استفاده در صنایع چوب است. با استفاده از چسب چوب می‌توانید دو قطعه چوبی را به هم متصل نمایید به‌صورتی که اگر از چسب به‌درستی استفاده شود یک اتصال محکم و ناگسستنی خواهید داشت به این صورت که اگر شما بعد از خشک شدن چسب چوب بخواهید دو قطعه را از هم جدا کنید، راهی جز شکستن چوب نخواهید داشت

مواد شیمیایی ساختمان

فوق روان کننده دیرگیر

این محصول افزودنی فوق روان ساز و فوق کاهنده آب جهت تولید بتنی مرغوب با کارائی بالا در فواصل گرم سال و یا مناطق گرمسیری و یا معتدل کشور می‌باشد که قادر است کارائی بتن را در مدت زمان بیشتری حفظ نماید.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن